Cover

Your Song by Ellie Goulding (a cover)

Arts and crafts day! BAM!

Since American Idol’s season 11 has recently ended, I decided to make this day an arts and crafts day for singing. AI season 11, for me, was generally a good season with all the countless talents they found on the road – Just like Jessica Sanchez! Since Jessica Sanchez didn’t win the title (Which is sad, because I rooted for her to win since the very beginning of the show), I therefore pour my heartaches to this song I’m gonna sing. LOL

I made a cover song on Ellie Goulding’s Your Song (Originally sung by the amazing Sir Elton John). I am not sure why I picked this song out of thousands of songs to choose from. So there, maybe I just find this song nice, and at the same time sing-able by me (Hmm. Well…).

I hope I didn’t murder the song. Feel free to leave a response, comment, or hit “like” on this blog entry or directly on my YouTube channel. If you don’t like it, well… I suggest also hit “like”. That’s the new thing these days.

So, yea. That’s all! Enjoy the day, everyone. Keep blogging!

Soulmate by Natasha Bedingfield (cover)

It’s an arts and crafts day today for me. This time, I take on Natasha Bedingfield’s single Soulmate.

Sorry for the noisy stuff, low-cost production only. Haha! Feel free to leave a comment here or on my YouTube channel. Hit “like” if you enjoyed the whole thing (hit also “like” if you don’t). LOL.

This goes to all those who still haven’t found their soulmates. Yea! Thanks heaps! ❤

Jar of Hearts Cover

I guess i’ts been a while since I last posted a karaoke cover (or AKA: self-serving post). I’ve been listening to few favorites earlier and picked one song that’s making me sing with it. Everyone, presenting: Jar of Hearts by Christina Perri.

I was able to watch the video of this and was inspired to listen to it even more. And now, tada! Here I am, making a karaoke cover of the song.

I hope you guys will like it. I know it’s noisy and very amateur, please forgive me. It’s just my past-time. At least you were able to catch a debut of this single. Oha! LOL 🙂

Thanks for sparing some of your time, and for dropping by my site. Enjoy the rest of the day!

Turning Tables Cover

I got bored again. Then poof! Here’s another karaoke video I made. Just wanna share this to all of you out there (Wow, notice how celebrity-ish my tone is – which is weird BTW).

This time, I am singing an Adele original, Turning Tables. I love this artist so much because most of her songs are done beautifully, and not to mention her amazing voice makes the songs more adorable.

I hope I did not murdered the song. Well, it’s for you to see (or listen). Here it is! Enjoy, friends! 🙂